Наразі банківська система фіксує активізацію інтернет-шахраїв. Зокрема, часто використовуються смс-розсилки для клієнтів банку з проханням перейти за посиланням і внести в опитувальник свої дані.
Зауважимо, що Банк НЕ НАДИЛАЄ запити про необхідність оновлення клієнтських даних через смс та в інтернет-мережі.
Якщо ви отримали таке повідомлення, що робити?
1. Не переходьте за невідомими веб-посиланнями.
2. У жодному разі не вводьте свої авторизаційні дані (логін, пароль до інтернет-банкінгу, дані платіжної картки) на таких веб-сайтах.
3 Обов'язково розкажіть про зміст такого повідомлення в поліцію.
Що робити, якщо персональні дані вже були введені на невідомому ресурсі?
1. Терміново змінюйте пароль для входу в мобільний додаток, інтернет-банкінг.
2. Заблокуйте платіжну картку/картку через мобільний додаток вашого банку.
Обізнаність та дотримання простих правил інформаційної безпеки допоможуть захистити ваші персональні дані та гроші на банківських рахунках. Не нехтуйте правилами, будьте уважні до підозрілих смс, розсилок, дзвінків та запитів!